U sklopu službene posjete Bosansko-podrinjskom kantonu Goražde premijer FBiH i i federalni ministri energije, rudarstva i industrije Nermin Džindić te prometa i komunikacija Denis Lasić, u pratnji premijerke Bosansko-podrinjskog kantona Goražde Aide Obuće obišli su radove na izgradnji tunela Hranjen-sjeverni portal.
Rok za izgradnju ovog najdužeg cestovnog tunela u Bosni i Hercergovini je 36 mjeseci, a projekt izgradnje brze ceste duge 19,4 kilometara koja će spojiti Sarajevo i Goražde u poluprofilu vrijedan je 190 miliona KM i podijeljen je u dvije faze.
Novalić je ovom prilikom kazao kako niko više nema razloga biti skeptičan kad je riječ o realizaciji projekta gradnje tunela Hranjen i putne komunikacije koja povezuje Sarajevo i Goražde.
“Nema više skepse, ko je potrošio 82 miliona morat će naći još 100 miliona da se to završi i nema nikakve sumnje da se to neće dogoditi, jer inače ne bi radili ni ovo. Mi imamo takvu percepciju da Goražde treba definitivno približiti ostatku Federacije BIH, ovi putevi kojima smo i mi došli, preko Rogatice ili Foče su zaoibilazni. Mi smo čvrsto opredjeljeni za ovaj put i ne vidim nikakvu struju koja je protiv toga, a ni do sada je nije bilo”, poručio je Novalić.
Iako su radovi započeti prije godinu i pol dana, ministar Lasić prilikom posjete gradilištu tunela Hranjen izrazio je zadovoljstvo dinamikom radova mada je zabilježeno određeno kašnjenje u izvođenju koje je opravdano zbog naglih prodora vode i pojave odrona u samom tunelu.
„ Mi smo zadovoljni jer će vrijednost ovog tunela biti višestruka i ovaj projekt ima podršku resornog ministarstva i čitave Vlade FBiH – rekao je Lasić i dodao da je dosad iskopano oko 1.800 od ukupno 5.500 metara, te da se već radi na projektovanju pristupnih cesta i sjeverne obilaznice Goražda.